majaaaa

Alla inlägg under juli 2011

Av Maja Maxén - 29 juli 2011 17:40

Hej alla! idag har jag ännu igen vart på oxviken och badat! (: Lelle jag och Linn! bestfriendsever!:D sen har jag vart runt och tittat med olle på strand och så! sen när ja kom hem bada jag med mamma, Olle och Linn fast bara överkroppen , inte huvve! (: Idah sk jag ladda upp bara en bild på underbara olle. tog bara ett foto idag!;)<3Olle William Maxén Sellin! IU!  

Av Maja Maxén - 28 juli 2011 20:26

hej hej!(: Nu idag har jag varit på oxen "oxviken" och badat och badat hela tiden!!(: det vart typ inge solning idag! hade fullt upp med att badaaaa! (((: När jag badade med Mikaela så låssades vi att vi va målvakter och slängde oss efter en liten liten boll (: När jag badade med linn och lelle så hade vi en lek.. om hon sa rumpa, skulle man sätta sig på rumpan på botten av vattnet..osv! det var 22 gr i vattnet och i luften var det ungefär 26 gr. varmare i luften! (: det var en härlig dag att bada på! ((:(:(:(:(:. hej då, syns väl snart i gen då hoppas jag! (:<3   Liten bild på oxviken (:<3 foto:lellejensen

Av Maja Maxén - 21 juli 2011 22:58

Hej alla bloggläsare! Idag har jag varit och fiska med lelletaylor.. Vi fick inte en ända fisk.. Jätte roligt då!.. Sen satt vi och fiska i ungefär 4 timmar, så drygt.. Son tur aatt vi fick korrv lite senare! Ledsen men har inte gjort så mycket idag så skriver inte mycket nu.. Puss puss <3

Av Maja Maxén - 18 juli 2011 23:48

Idag har jag sovit i tält med issabelle.. På min mammas gård. Sen var man med hon och skulle ha en loppmarknad. Det vart inte som planerat.. Vi sket i det för att issa skulle på birsta meed hennes pappa ''Patrik'' och hennes syrra elina. Issa köpte ett par skjorts och en tröja. Tröjan var grå och tunn och skjortsen var lila. Hon köpte ett lila linne ocså för att det skulle passa. Sedan nu sitter vi och kör handslag och kamslag.. Jätte roligt... Sedan snart ska jag gå och lägga mig!(:<3

Av Maja Maxén - 18 juli 2011 16:12

Igår va ja med lelle i hennes stuga, då fiskade vi upp 15 fiskar.! sedan fick vi åka moppe, köra och så med mickis moppe. sedan åt vi ox-filé och fläsk-filé med potatis och bea sås! jätte gott!! sedan fick vi gå på ÅSTÖDAGEN! Det var oxå jätte skojj!

puss puss! syns väl snart kanske igen! <3(:

Av Maja Maxén - 15 juli 2011 17:37

  Idag har jag gjort exakt ingenting! jag bara suttit i soffan med olle och pussas.. (:<3sen nu sitter jag här och skriver!.. sen i går var jag med en kompis och kollade på hennes blogg, då var det nån som hade frågat henne en riktigt konstig fråga! Aja tur vi inte kände honom! :D han hade även en bild på han och en till kille som pussades..:s konstig bild ialla fall :)hehe aja syns kanske snart.. puss (:<3

Av Maja Maxén - 14 juli 2011 21:21

Nu ligger jag här och njuter i soffan.. Ser på hawaii five-0. Mamma ligger här och tittar och syrran också. Sen sitter linn vid datorn och tomas också.. William ligger nere på hans rum och spelar tv-spel... SOM VANLIGT.. Puss och hej<3

Av Maja Maxén - 14 juli 2011 16:02

idag har vi varit på oxviken! Det var iskallt! det var 16 gr i vattnet och 25 gr i luft. kanske 20 när det blåååååste! ):  det var i alla fall kallt där jag badade.. men jag fick ishjärtna!! nu ska jag visa familjen en film som jag har om gjort om våran familj! på "POWERPOINT". Hej då syns väl snart.. kanske i morron (:<3 puuusss

Presentation


Hej, jag heter Maja maxén och bor i sörberge. Jag är 11 år och tycker om att knäppa kort, spela fotboll och vara med mina vänner! Va gärna och checka in min blogg och komentera!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards