majaaaa

Alla inlägg under juni 2011

Av Maja Maxén - 25 juni 2011 17:16

 

Nu är jag tillbaka och jag ska nu för tiden berätta om min syster Nellie Maxén om mig från våran barndom för rätt så länge sedan! På den här bilden är jag och Nellie i turkiet med mormor och mamma Malin. Som kanske ser, sitter inte jag på kamelen utan Nellie, jag vågade inte så jag bara stog och kollade och sedan till slut vågade jag klappa den "lilla kamelen". :)

Av Maja Maxén - 16 juni 2011 20:51

Hej alla bloggläsare! I morgon kommer jag inte vara inne på bloggen på hela dagen för jag FYLLER ÅR! kommer att få frukost på sängen och förhoppningsvis en BAMSEKRAM  av Olle :). men i dag har jag bara varit hemma. Jag fick vara och göra ren poolen med Fanny och mormor. Olle låg bara och sov, lyckligtvis! ;)


puss och kram/ Majaaaa :D

Av Maja Maxén - 15 juni 2011 20:29

hej alla bloggläsare, idag har jag haft främmande av släcktingar på mammas sida. Då bakade jag och mamma en marsipan-tårta, den vart jättegod och jättefin med marsipanen var jätte hård så när man skar i den så krossades tårtan :P.

men nu senare på kvällen hade jag träning och jag fick stå i mål, jag är ju målvakt så det är ju inte så konstigt att jag själv få stå. Aja men jag ska få stå hela cuppen, Aroscuppen, i västerås. Kulkul!!

                                            

                                              pusss och kram majaaaa:D

Av Maja Maxén - 14 juni 2011 13:32

idag har det inte heller varit sånt vidare väder, men jag sov hos Adela fyhr och linn i natt och vi vågade inte gå ner i källaren fär att Adela och hennes mamma sa att det spökade där nere och att hon hade sett dom där så vi var där nere när hon berättade så vi toksprang upp! Har redigerat bilder på picnik.com / www.majaaaa.bloggplatsen.se

Av Maja Maxén - 13 juni 2011 10:29

Då var det måndag igen då! Det är så härligt att ha SOMMARLOV!

Rast inte i dethär vädret! Men i alla fall så tänkte vi bada idag, det gå ju inte i det här ilskna vädret!!Poolen är mycket fylld nu ialla fall!, så om man hoppar i svämmar det över ju!Man får väl bara sitta och mysa med älskade olle! kanske mamma också!    


 Ses snart igen /majaaaa.<3

Av Maja Maxén - 12 juni 2011 21:00

I fredags hade jag Fest med bästa vännerna; Linn,Elin,Alva,Alva,Linnéa,William e,Rasmus och Bodda!  

Så synd var att issa och felle inte kunde komma, felle hörde inte av sig och issa skulle bort med sin farbror "Mattias Nylund".Han hade bjudit dom till Boda borg sedan skulle dom få åka till något hotell i Umeå med Mattias,Patrik, Elin och Hon!


Puss o kram.     www.majaaaa.bloggplatsen.se

Presentation


Hej, jag heter Maja maxén och bor i sörberge. Jag är 11 år och tycker om att knäppa kort, spela fotboll och vara med mina vänner! Va gärna och checka in min blogg och komentera!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards