majaaaa

Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

Barndom

Av Maja Maxén - 25 juni 2011 17:16

 

Nu är jag tillbaka och jag ska nu för tiden berätta om min syster Nellie Maxén om mig från våran barndom för rätt så länge sedan! På den här bilden är jag och Nellie i turkiet med mormor och mamma Malin. Som kanske ser, sitter inte jag på kamelen utan Nellie, jag vågade inte så jag bara stog och kollade och sedan till slut vågade jag klappa den "lilla kamelen". :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Maxén - 18 augusti 2011 12:07

Hej alla!! idag är jag med lelle, elllen, jullan och hannah. Jag och lelle har varit och sålt jultidningar hela daaaaan! nu sitter dom andra och kollar på vad man kan få i vinst om man känar ihop pengar! aja men nu ska vi gå ut och sälja lite. herrå!...

Av Maja Maxén - 8 augusti 2011 18:24

Hej alla!(: idag ha jag varit på LIDL och handlat med mamma,tomas, linn och olle. När olle skulle sitta i stolen som var på kundvagnen, men då när han satt i den så fick ju han typ som ligga ner. Och det ville ju defernetift INTE Olle! Så han satt up...

Av Maja Maxén - 6 augusti 2011 09:28

Hej alla! Hela helgen så ska jag spela mid nordic cup. Jag spelar ju i två lag så jag har det jätte strässigt typ hela tiden!(: Men hittils har det gått så bra så! Jag är ju 00-a så jag spelar oi de laget och i 99-erna. Jag kan inte komma på nå mera...

Av Maja Maxén - 1 augusti 2011 12:46

Hej alla!(: idag klockan 1 ska jag kolla på syrran när hon spelar fotbolls match mot söråker. Sen ska jag hem igen:) typ ganska tråkigt men jag har ju typ inget att göra i den här hettan!(: Vara med nån? Smsa/ring 073-09 85 348 mitt nummer Smsa gärn...

Av Maja Maxén - 29 juli 2011 17:40


Hej alla! idag har jag ännu igen vart på oxviken och badat! (: Lelle jag och Linn! bestfriendsever!:D sen har jag vart runt och tittat med olle på strand och så! sen när ja kom hem bada jag med mamma, Olle och Linn fast bara överkroppen , inte huvve!...

Presentation


Hej, jag heter Maja maxén och bor i sörberge. Jag är 11 år och tycker om att knäppa kort, spela fotboll och vara med mina vänner! Va gärna och checka in min blogg och komentera!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards